İnteraktif pazarlama sektörünün önde gelen isimlerinden olan OgilvyOne Türkiye`de de faaliyet göstermeye başladı. WPP Şirketler Grubu`na bağlı bire bir pazarlama iletişimi ve interaktif pazarlama ajansı olan OgilvyOne`ın, İstanbul şubesi açıldı.
Dünya çapında 47 ülkede toplam 69 şubesi bulunan ajans, global çapta interaktif hizmet veren ilk ajans olma özelliğine sahip bulunuyor. Ağırlıklı olarak pazarlama iletişimi, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM/eCRM) ve interaktif pazarlama çözümleri sunan ajans, müşterilerine veri tabanı oluşturma, veritabanı analizi ve segmentasyonu, telemarketing, business - to - business (B2B) ve Internet reklamcılığı alanında hizmetler sunuyor.
Ogilvy Türkiye Genel Müdürü Elif Şişmanyazıcı, `Artık müşterilerimize markalar için 360 derece çözümler sunabiliyoruz. Hem offline, hem de online dünyada tüketiciyle - markanın birbirine dokunduğu her alanda markayı geliştiriyor, markaya olan bağlılığı artırıyoruz.` şeklinde konuştu.
Dünyanın en fazla interaktif medya alımını gerçekleştiren ve Amerika`nın ilk beş interaktif ajansından biri olan OgilvyOne, Avrupa ve Asya/Pasifik`de ise bir numaralı network durumda. Türkiye pazarına yönelik olarak iki yıl öncesinden faaliyet hazırlıklarına başlayan ajans, Türkiye`de kısa sürede ilk sıralarda yer almayı hedefliyor. (FİNANSAL FORUM)